1.       Professioneel & Pragmatisch: oplossingen !

In het belang van onze cliënten zoeken wij steeds de gemakkelijkste weg naar de beste oplossingen.
Uit de door de cliënt voorgebrachte feiten wordt hoofdzaak van bijzaak onderscheiden en distilleren wij de juridisch beste oplossing.
De gemakkelijkste weg daar naar toe is de minst kosten- en tijdrovende.

De gemakkelijkste weg vinden is niet altijd eenvoudig en vergt grondige juridische kennis, ervaring en creativiteit:

  • Juridische kennis?  
    De kwaliteit van ons juridisch werk bewaken wij via regelmatige bijscholing, en door de evoluties in wetgeving en rechtspraak zo nauw mogelijk op te volgen. Het kantoor investeert sterk in abonnementen op juridische databases en publicaties.
    Als een dossier een bepaalde niche-expertise vergt die wij niet in huis hebben, dan zeggen wij u dit. Liever geen cliënt dan een ontevreden cliënt.

     
  • Ervaring?
    Respectievelijk sinds september 2003 en september 2004 staan wij met onze beide voeten in de dagelijkse rechtspraktijk van adviezen en procedure.
     
  • Creativiteit?
    Creativiteit wordt gestimuleerd door onze brede allround kennis van het recht. Doordat wij niet ‘overgespecialiseerd’ in één bepaalde rechtstak staan, behouden wij een goed overzicht en kijken wij ook over de ‘muren’ van de specifieke rechtstak waarin een dossier zich afspeelt. Misschien vinden wij daar wel úw oplossing.
    Een gezonde maatschappelijke en culturele interesse biedt ook creativiteit en behoedt ons van wereldvreemde oplossingen.

     

 2.       Modern & Mobiel

Via ons up-to-date informatica- en software systeem loggen wij vanaf eender welke locatie in op al uw dossiers. Agenda, briefwisseling, stukken,… alles bevindt zich online op een beveiligde locatie 'in the cloud’.
Deze nieuwe software biedt mogelijkheden!
Het klassiek beeld van de advocaat die uitsluitend zijn cliënten ontvangt op eigen kantoor tijdens bezoekuren, behoort stilaan tot het verleden.
Contacteer ons 
en wij komen zelf bij uw bedrijf langs. Daar hebt u alle documenten en gegevens, en kan u ook meteen medewerkers aanspreken bij onduidelijkheden in een dossier.
Wij krijgen zo ook meteen een goed beeld van uw activiteit en bedrijfscultuur.
Natuurlijk ontvangen wij u even graag u in onze ruime en moderne kantoren op het Kerkplein 21 te Rumbeke (contact).

3.      Eerlijke tarieven

Onze tarieven zijn transparant en competitief, zonder in te boeten op kwaliteit.
Meer details vindt u in het menu onder erelonen.
Voor vaste klanten die ons op regelmatige basis contacteren, bestaan interessantere formules. Contacteer ons.